להזמנות:

050-832-5854

תרבות הצריכה בדרום

עבודת מחקר של ליטל סבג, סטודנטית לכלכלה וניהול במכללת אשקלון, אשר נתבקשה במסגרת קורס ביסודות השיווק  והניהול לחקור את בית העסק שנקרא : "טרופי פרי" בניסיון להבין את תרבות

צריכת המתנות והגימיקים לאירועים באיזור דרום. האם יש את הצורך והחשיפה למתנות מהסוג הזה או שבדרום תרבות הצריכה וההוצאה הכספית היא שונה משל המרכז.

קצת רקע:" טרופי פרי" הינו עסק שעיקר מטרתו היא מקסימום הנאה בעזרת שליחת סלסלת פרי ו/או מגש פרי טרופי חתוך לכול מטרה. זה יכול להיות ליום הולדת, ליום נישואים, לכלה, למקווה, ליולדת, הכרת תודה וכן גם ישיבות עסקיות ככיבוד קל למארחת למתארחת וכדומה.

"טרופי פרי" גם בנוסף מתמחה בבר פירות לאירועים : אחת האופציות הפופולריות בעסק היא גונדולת עץ המטריפה שנכנסת לרחבת האירוע במהלכו  ואנשים תוך כדי הריקודים ברחבה נהנים מאכילת פירות טעימים , מתוקים ובעיקר מרעננים.

בעבודה ליטל שמה לב באופן חריג לתרבות הצריכה של קהל הלוקחות מאשדוד.

היא הבחינה שהוא קהל נהנתן שיודע להבחין שסלסלת פרי הוא אכן מוצר שווה , מפנק טעים ומענג

ולכן הלקוח האשדודי בוחר בו כול פעם מחדש לפנק את יקיריו. גם מבחינת אירועים שמה לב ליטל במחקרה שנכון להיום זוג צעיר אשדודי שמתחתן מעדיף לבחור לפנק באירוע של את האטרקציה שיש לטרופי פרי להציע –את גונדולת עץ שנכנסת לרחבה מאשר כול אטרקציה אחרת.

 

מסקנות סופיות :

במהלך הניסוי הבחינה ליטל בתרבות צריכה  יחסית סבירה באיזור הדרום. מי שבלט במיוחד הוא הקהל האשדודי שהמוצר בהחלט עונה לדרישותיו . אחריו הקהל האשקלוני ואז כול המושבים מסביב.

יחסית לאיזור מרכז תרבות הצריכה של הדרום נמוך יחסית.

רשתות חברתיות

Facebook טרופי פרי

בין לקוחותינו