להזמנות:

050-832-5854

מתאמנים? אל תוותרו על אכילת פירות אחרי אימון!

אתם מתאמנים קבוע, שומרים על הגוף ועל הבריאות, אבל מבולבלים משלל העצות שקיבלתם לגבי מה כדאי לאכול לפני ואחרי האימון. אז בואו נעשה סדר בדברים.

לפני האימון

לא משנה איזה ספורט אתם עושים, מהי צורת האימון שלכם ומה התדירות שלה, יש דבר אחד חשוב והוא, מה אתם אוכלים לפני האימון. התזונה לפני האימון חשובה מאד, היא שומרת על הגוף ועל רמת האנרגיה במהלך האימון. זיכרו – על מנת לשפר את יכולת הגוף באימון, יש לאכול נכון!

בזמן הפעילות הגופנית, הגוף שלנו זקוק ל׳דלק׳ שיניע אותו – זה הגלוקוז (סוכר).  לכן מומלץ לאכול פחמימות פשוטות הקיימות בפירות ובדבש. הן מעלות את רמת הסוכר ויוצרות תחושת שובע באופן שאינו מכביד על מערכת העיכול.

אחרי האימון

פירות, פירות, פירות!

הארוחה שאחרי האימון אמורה לעזור לגוף למלא את המאגרים שהתרוקנו באימון, לתקן נזקים ברקמת השריר ולגרום לגוף להתאושש, עד האימון הבא. בנוסף לחלבונים שהגוף צריך, הוא זקוק גם לפחמימות (גלוקוז) לכן מומלץ לצרוך פירות. פירות הן מזון בריא, טעים ומלא בויטמינים החיוניים לגוף.

אז מה עושים?

מזמינים סלסלת פירות עם הפירות האיכותיים והטובים ביותר שיש בשוק ומורידים מסדר היום את ההתעסקות בקניה, קילוף והכנה. כל מה שנשאר לכם זה רק לפתוח את המקרר לפני ואחרי האימון ולהוציא את הפרי האהוב עליכם. אם אתם מתגוררים באזור אשקלון והסביבה תוכלו לרכוש באופן שוטף מגשי פירות באשקלון וליהנות מפירות טעימים כל השבוע.

אז אם אתם שורפים המון קלוריות במהלך האימון, חשוב שתרבו באכילת פירות. כשהפירות זמינים ומוכנים לאכילה, כל מה שנשאר זה לאכול וליהנות.

הזמינו עוד היום סלסלת פירות או מגשי פירות באשקלון – מקולף ומוכן לאכילה או לשיק.

רשתות חברתיות

Facebook טרופי פרי

בין לקוחותינו